Tuesday 22 December 2009

BUKU TEKNOLOGI PENANAMAN MELON FERTIGASI






Semasa saya mengunjungi Ekspo Agro Johor 2009 di Ayer Hitam tempoh hari, saya terjumpa buku ini di gerai fertigasi. Oleh kerana saya buat projek fertigasi rockmelon di sekolah, saya pun beli satu. Buku ini memberi penerangan khusus untuk tanaman melon (rockmelon) secara fertigasi. Pengarangnya Tn. Hj. Amat Khri Bin Mardi, seorang pegawai di Institut Pertanian Ayer Hitam, Johor. Beliau ni memang pakar dalam fertigasi. Beliau ni dikira pakar dalam bidang fertigasi di Malaysia. Saya pernah beberapa kali diberi penerangan mengenai fertigasi oleh beliau. Jika ada sesiapa yang berminat dengan buku ini sila hubungi terus ke AKM Tani, No. Tel/Fax 07-7583350/016-7708143/016-7738143, E-mail- akmzihan@streamyx.com . Sekian, selamat mencuba...daaa...

No comments:

Post a Comment